Skip links

Zakaj Facebook stran ni dovolj za oglaševanje vašega podjetja?

Vsako manjše podjetje išče rešitve, za vzpostavitev lastne prisotnosti na digitalnem omrežju. Ena izmed enostavnih in aktualnih rešitev je Facebook. Da si ustvarite Facebook stran vam vzame le nekaj minut časa, poleg tega pa vam ni potrebno skrbeti za design strani. Ampak, ali je to dovolj?

V tem članku vam bomo predstavili zakaj Facebook oglaševanje ni najboljša rešitev za manjša podjetja in zakaj pogosto zahteva več truda, kot pa prinese rezultatov.

Prednosti oglaševanja na Facebooku

Ker ima Facebook ogromno število uporabnikov, je verjetnost, da boste stranke dosegli, velika. Velika prednost je tudi to, da so vaše kontaktne informacije in delovni čas standardizirani.

Slabosti oglaševanja na Facebooku

Vzpostavitev Facebook strani je enostaven in brezplačen postopek, vendar na področju oglaševanja ne zadostuje. Na Facebooku sicer lahko kupite oglase, ki kupce usmerjajo na vašo stran, ampak vam Facebook za te oglase mastno zaračunava. Facebook oglaševanje ima še nekaj slabosti:

  • Težava s povrnitvijo investicije (Raziskave kažejo, da več kot polovica majhnih podjetij ne doseže povrnitve investicije oziroma je ta delež majhen.).
  • Google na vrh iskalne strani uvršča uradne spletne strani in lokalne spletne strani (Večina ljudi klikne povezave, ki so uvrščene na prvih petih mestih, zato ima Facebook slabe možnosti.).
  • Vaše objave se pokažejo le v obvestilih (marsikdo pa teh niti ne odpre, zato le nekaj odstotkov ljudi vidi vaše posodobitve.).
  • Še vedno obstaja delež ljudi, ki nima Facebook profila oziroma tam niso (več) aktivni (Če neka oseba nima ustvarjenega Facebook profila, vam pa vaše podjetje oglašujete le na ta način, to pomeni, da stranka ne more priti do vaših kontaktih informacij).
  • Promocija Facebook strani (Če želite, da ljudje všečkajo vašo Facebook stran, jo morate promovirati na različne načine).
  • Vse stranke morajo v iskalnik vtipkati točno ime vašega podjetja (Ne morete pričakovati, da bodo prav vse stranke vtipkale točno ime vašega podjetja. Nekatere stranke vtipkajo le ime izdelka ali storitve in te zato ne najdejo).
  • Na Facebook in njegove spremembe ne morete nikakor vplivati (Facebook določene vrste slik zavrne, določeni formati slik niso na voljo. Spreminjajo pa se tudi tehnične zahteve, zato morate biti vedno na tekočem).

 

Zakaj Facebook stran ni dovolj za oglaševanje vašega podjetja
Facebook oglasi

Uporaba drugih socialnih omrežij za oglaševanje

Večina podjetnikov meni, da je še vedno najbolj učinkovita metoda marketinga lastna spletna stran. Dandanes je oblikovanje spletne strani enostavno in ne predstavlja velikega finančnega zalogaja. Orodja, kot vam jih ponuja naša spletna platforma Qwilink in dobra navodila, kako ustvariti spletno stran, so vse kar potrebujete. Dejstvo, da imate svojo spletno stran in lastno domeno, vam omogoča tudi oblikovanje e-poštnega naslova po meri. To da stranki občutek profesionalnosti in legitimnosti.

Poleg lastne spletne strani, ki naj bi bila osnova za vaše podjetje, si poglejmo katere platforme si je vredno ogledati in oceniti ali so primerne za vaše podjetje:

  • Google+ (Sicer ni tako široko uporabljen kot na primer Facebook ali Twitter, ima pa veliko prednost in to je, da povečuje verjetnost, da se vaša znamka pojavi v Google “panelu znanja” (“Knowledge Panel”), ko stranke iščejo blagovne znamke.),
  • Twitter (Je zelo široko uporabljen, uporablja ga tudi veliko število podjetij in blagovnih znamk. Dober je, ker se ljudje zanašajo nanj kot na mesto, kjer lahko najdejo najnovejše novice. Omogoča tudi plačevanje, po principu, da denar naložite za določen tweet, plačate pa samo kadar sklenete posel.),
  • Linkedln (Je idealen za vzpostavitev bolj profesionalne povezave s tvojimi strankami. Če imate manjše podjetje, se lahko z njegovo pomočjo predstavite kot strokovnjak na svojem področju.),
  • Pinterest in Tumblr (Oba sta v obdobju hitre rasti, vendar nista toliko v uporabi za oglaševanje, temveč bolj za vizualno predstavitev lastnega podjetja širši javnosti).

 

Če povzamemo, Facebook stran je dobra izhodiščna točka za vaše podjetje. Kljub temu, pa se ne smete zanašati nanjo, kot na glavno obliko komunikacije s strankami. Vaš cilj je namreč to, da pritegnete čim večje število strank.

Kot omenjeno obstaja veliko drugih platform, katere lahko uporabite, vendar naj bo vaša prioriteta, da si ustvarite lastno spletno stran. To bo povečalo verodostojnost vašega podjetja in zaupanje strank, povečala pa se bo tudi donosnost vašega podjetja. Pri kreiranju spletne strani vam lahko pomagamo tudi v našem podjetju. Kontaktirajte nas na info@acenta.si.